sunnuntai 4. elokuuta 2013


                                           Vihdoin!                             
                              

Jaksoinpas taas kirjotella. Tästä ei tuu pitkä eikä tuu kuvia kun tää kone on vähä seko.D:
Mut mulle kävi äsken sellanen aika huono homma kun eka latasin kuvat kamerasta siinä kesti ihan äly kauan ja sit painoin jotain niin ne poistu ja arvatkaa ärsyttääkö. 
Mut muuten kuuluu ihan hyvää! :D
Kohta alkaa koulu ja kesäloma on menny ihan sika nopeeta. 
Oon ollu leireillä leiriläisenä ja apuohjaajana. Sit oon ollu konfferensissä ja ollu mummolassa ja meillä on ollu serkkuja ja oisin laitanu kuvia meistä mut kun ei nii ei väkisi!  
Sit oon ollu jyväskylässä ja käytiin kirpputoreilla ja silleen kävinhän mää powerparkissakin kaks kertaa! :D
Mut jo torstaina alkaa kouluuu :(((((( Mut on se silleen ihan kivaa kun näkee kavereita ja silleen. 
Niin muuten konffassa ja leirin aikaan oli imboysten keikka ja olin siellä toinen oli Keuruulla ja toinen Lapualla :DD
Mut ei mulla oikeeta asiaa teille ollu kun en saanu niitä kuviikaan tänne :(( 
Mut vielä tänään meillä oli kakkukekkerit ja siellä oli paljon väkee ja kakut meni melkeen kaikki. Mää tein sinne äitin ja mun serkun kaa tehtiin sellasia wrapeja eli sellaseen tortillaan kääritty salaattia majoneesia kinkkua ja paprikaa :DD! 
Mut ei mulla oikeen muuta oo kun et moikka! :)

-CAMILLA-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti