sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Mites nyt näin?

Joo tuli täs huomattuu et ei tää blogi oikeen leivontablogilta enää vaikuta;)
Kyl me tää blogi viel pidetään mut leivontaa saattaa olla vähän, jotenki mulla ei oikee ny oo pitkään aikaan ollu innostusta leipoo :D

Nooh, voisin kertoo kuulumisia (:
Elieli, täs ny ollu viime viikko töitä ja sit torstaina isän luo meno. 
Oltiin isän luona (siskon kanssa) torstaista sunnuntaihin.
Me ei oikeen muuta tehty ku uitu. (joka päivä) <3
Nooh ku tulin takas kotii nii alko huoneen sisustaminen ;)
Äiti oli maalannu mun vaatekaapin ja sit latettiin se paikalle ja sit sain sellasen jännän vaate systeemin mun huoneeseen (:
(tuli mieleen et vois ehk jossain vaihees tehä huonepostauksen :D )
Noooh huomisen suunnitelmia on työt ja lepo ;)
Tiistai, keskiviikko ja torstai sama juttu. (paitsi torstaina taas isälle)
Loppukuusta mä saan marsuja(: <3
Eli siis ostetaan kaks marsua mun tädiltä ((:
Odotan innolla<3

Joo mut eipä mulla muuta oikeen ollu ((:

moikkelismoi (:

-Jasmin-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti