keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Moikkelis koikkelis!

Täällä tänään kirjotelee Camilla! Mä lupasin sillon viimeks että kirjottelen teille tällä viikolla. En oo leiponu mut oon kyl syöny jäätelöö:)! Tosta jäätelöstä tuli mieleen että en oo syöny ikinä ennen sellasta VALKOSUKLAA-MUROKEKSI CLASSIC jäätelöö::) eli siis se oli eka kerta kun söin sitä mut ei siitä sen enempää!!.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Tossa on kuva siitä. Huomasin että tossa on tollanen arpa juttu ja päätin äkkä syyä sen jäätelön että näkisin sen tikun. Tuolla pinkillä osalla lukee näin: "Jos tikussa lukee "Voitto"! olet voittanut iPhone 4 -puhelimen!...
Ja sit jotain osotteita! Mää en yleensä kato sitä jäätelön pussia vaan alan aina vaan syömään jäätelöö:D!:
Mut sit huomasin  sen arpa jutun. Ja aloin äkkiä syyä jäätelöö niinkun sanoin ja silleen. Mulla ei yleensä kestä kauaa kun mää syön jäätelöö joten söin sen aika nopeeta.:D Katoin tikkua ja näin.......
En mitään! Käänsin tikkua monesti mutta "VOITTO" sanaa en nähnyt D:. Olin aika masentunut ja ...
SurullinenD:. Mut kyllä mää ihan iloseks tulin kun  kuulin et saan toisen jäätelön ja tulin iloseksi:D :)Mulla on aikas kiva ilme."Mut siis meinaan ostaa saman laisen jäätelön! Mut se jäätelö oli hyvää !:D

ilonbeeeeeeeeeeeeeeen!!!:D

Mut eipä mulla muuta oikeen oo kun et hyvää kesän jatkoo ja syökää jäätelöö :D!
 
<3llä:CAMILLA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti