lauantai 1. kesäkuuta 2013

                   Vihdoinkin se kesä tuli!

Mulle kuuluu ihan hyvää. Tänään loppu koulu ja alko kesäloma.:) Kun nyt meen seiskalle niin åiti pååtti ottaa musta kuvii kun ala-aste on käyty ja nyt alko kesäloma. :)
Mut tos on nyt kuvii siitä mun mekosta! :D

Tossa on mun mekko. Se on ostettu ihan vaan HALPA-HALLISTA! Ja noi mun pinkit kengät on ostettu Helsingin h&m. Ja kukan sain äitiltä ja isiltä.:)
On se vaan ihanaa kun on kesä.:)
Meillä alko tänään koulu 8 ja loppu 10 eli 2 tunti vaan.!:)
Mut juu ukona on nyt 22astetta lämmintä eli on aika lämmin.:) :D

Tossa on lähempi kuva mun kengistä. Ne on jotain 5 cm korkeet. Noi kengän päät on sellaset terävät ja ne on neon pinkit vaikka tossa ne näyttää  vaan pinkiltä:):D!
Mää aion kesälomalla uida ja ottaa aurinkoo. Meillä on mun isin puolelta sellanen viikonloppu joka ollaan varattu vaan meiän isin veljille ja niitten perheelle. Me olaan aina sillon mökillä ja siellä on kivaa!! :D
 Sitten kesällä on kans sellanen konfferenssi niin mä meen sinne ja mää on siellä töissä pizzeriassa ja siellä mää täytän pizzoja.:) Sekin on ihan kivaa!:) Sit kesällä yleensä meiän perhe mennään Power Parkkiin tai jonnekin  muualle huvipuistoon.!:D
Meiän luokka oli luokkaretkellä Helsingissä. Siellä me käytiin shopailemassa ja sit meiän luokka ja rinnakaisluokka ollaan tehty ite musikaali niin me käytiin esittää se siellä musiikkitalolla ja se oli hieno talo ja iso! :D
Mut sitten kaiken kruunas, kun mentiin linnanmäelle. Oltiin siellä jotain 4 ja puoli tuntii, jos oikein muistan:D. Kivaa kyllä oli. Matkakaan ei tuntunu pitkältä, kun oli parasta seuraa! :)
 Toi puu tai pensas mikä tuossa on niin se on kirsikkapuu!! :)
Mut ei mulla oikeen muuta!:D

Tossa sit mää hypin trampalla.  Mut nyt, kun on kesäloma, niin mää saatan kirjottaa vähän enemmän, mutta kaikille hyvää kesää. Ja sori, kun ei olla kirjotettu kauheen usein mut mää lupaan ja vannon et kirjotan vaikka ens viikolla! :DD

-CAMILLA-

2 kommenttia:

  1. Hyvää kesälomaa sullekin (; Millasen tokarin sait?

    elsajosephine.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos samoin! Ja sain ihan hyvän :)!

    VastaaPoista